Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Дисертації та автореферати дисертацій - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ключові стейкхолдери<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   378.014.54
   Ж 46


    Жегус, Олена Валентинівна.
    Формування системи маркетингу закладів вищої освіти [Електронний ресурс] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 17.04.2019 / О. В. Жегус ; наук. конс. Н. Л. Савицька ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2019. - 40 с. - Бібліогр.: с. 30-36
УДК

Кл.слова (ненормовані):
освітній продукт -- ринок -- маркетинг -- продукти вищої освіти -- концепція маркетингу -- холістичий маркетинг -- система маркетингу -- заклади вищої освіти -- комплекс маркетингу -- ключові стейкхолдери -- образовательный продукт -- рынок -- продукты высшего образования -- концепція маркетингу -- холистический маркетинг -- система маркетинга -- заведения высшего образования -- комплекс маркетинга -- ключевые стейкхолдеры -- educational product -- market of products -- products of higher education -- marketing in the field -- concept of marketing -- holistic marketing -- marketing system -- system of institutions -- marketing-mix -- key stakeholders
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Савицька, Наталія Леонідівна \наук. конс.\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі


Знайти схожі

2.
   378.014.54
   Ж 46


    Жегус, Олена Валентинівна.
    Формування системи маркетингу закладів вищої освіти [Електронний ресурс] : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Економічні науки : захищена 17.04.2019 / О. В. Жегус ; наук. конс. Н. Л. Савицька ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2019. - 689 с. - Бібліогр.: с. 14-23, 496-552
Додатки: с. 553-689
УДК

Кл.слова (ненормовані):
освітній продукт -- ринок -- маркетинг -- продукти вищої освіти -- концепція маркетингу -- холістичий маркетинг -- система маркетингу -- заклади вищої освіти -- комплекс маркетингу -- ключові стейкхолдери -- образовательный продукт -- рынок -- продукты высшего образования -- концепція маркетингу -- холистический маркетинг -- система маркетинга -- заведения высшего образования -- комплекс маркетинга -- ключевые стейкхолдеры -- educational product -- market of products -- products of higher education -- marketing in the field -- concept of marketing -- holistic marketing -- marketing system -- system of institutions -- marketing-mix -- key stakeholders
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію


Дод.точки доступу:
Савицька, Наталія Леонідівна \наук. конс.\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі


Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ