Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Дисертації та автореферати дисертацій - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=378.014.54<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.014.54/Х 76
Автор(и) : Хоменко, Олег Миколайович
Назва : Маркетингове забезпечення діяльності аграрних ВНЗ на ринку освітніх послуг : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 27.05.2014
Вихідні дані : Біла Церква: [б. в.], 2014
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Білоцерків. нац. аграр. ун-т
Примітки : Бібліогр.: с. 17-18
УДК : 378.014.54 + 339.138
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня послуга--вищий навчальний заклад--комплекс маркетингу--позиціювання--попит--пропозиція--конкурентоспроможність--образовательная услуга--высшее учебное заведение--комплекс маркетинга--спрос--предложение--позиционирование--конкурентоспособность--educational service--higher educational establishment--marketing complex--positioning--demand--supply--competitiveness
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

2.
Форма документа :
Шифр видання : 378.014.54/Ж 46
Автор(и) : Жегус, Олена Валентинівна
Назва : Формування системи маркетингу закладів вищої освіти : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 17.04.2019
Вихідні дані : Харків: [б. в.], 2019
Кільк.характеристики :40 с
Колективи : Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Примітки : Бібліогр.: с. 30-36
УДК : 378.014.54 + 658.8 + 339.138
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній продукт --ринок --маркетинг --продукти вищої освіти--концепція маркетингу--холістичий маркетинг--система маркетингу--заклади вищої освіти--комплекс маркетингу--ключові стейкхолдери--образовательный продукт--рынок --продукты высшего образования--концепція маркетингу--холистический маркетинг--система маркетинга--заведения высшего образования--комплекс маркетинга--ключевые стейкхолдеры--educational product--market of products --products of higher education--marketing in the field--concept of marketing--holistic marketing--marketing system--system of institutions --marketing-mix--key stakeholders
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію

Знайти схожі

3.
Форма документа :
Шифр видання : 378.014.54/Ж 46
Автор(и) : Жегус, Олена Валентинівна
Назва : Формування системи маркетингу закладів вищої освіти : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Економічні науки : захищена 17.04.2019
Вихідні дані : Харків: [б. в.], 2019
Кільк.характеристики :689 с
Колективи : Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Примітки : Бібліогр.: с. 14-23, 496-552. - Додатки: с. 553-689
УДК : 378.014.54 + 658.8 + 339.138
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній продукт --ринок --маркетинг --продукти вищої освіти--концепція маркетингу--холістичий маркетинг--система маркетингу--заклади вищої освіти--комплекс маркетингу--ключові стейкхолдери--образовательный продукт--рынок --продукты высшего образования--концепція маркетингу--холистический маркетинг--система маркетинга--заведения высшего образования--комплекс маркетинга--ключевые стейкхолдеры--educational product--market of products --products of higher education--marketing in the field--concept of marketing--holistic marketing--marketing system--system of institutions --marketing-mix--key stakeholders
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію

Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ