Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Дисертації та автореферати дисертацій - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові витрати<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 631.1.027/Б 83
Автор(и) : Боровик, Тетяна Вікторівна
Назва : Розвиток маркетингової діяльності плодоовочевих господарств на ринку органічної продукції : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 18.12.2009
Вихідні дані : Дніпропетровськ: [б. в.], 2009
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Дніпропетр. держ. аграр. ун-т
Примітки : Бібліогр.: с. 16-17
УДК : 631.1.027 + 631.147
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): органічна продукція--плодоовочева продукція--маркетинг --формування пропозиції--функціонування ринку--попит--економічна ефективність--ефективність--маркетингові витрати--органическая продукция--плодоовощная продукция--формирование предложения--функционирование рынка--спрос--экономическая эффективность--эффективность--маркетинговые затраты--organic fruit --vegetable produce--marketing--forming of a proposition--functioning of the market--demand--economic efficiency--efficiency --marketing expenditures
Примірники : всього : Б.п. №3(2), Б.п. №6(1)
Вільні : Б.п. №3(2), Б.п. №6(1)
Знайти схожі

2.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Ш 87
Автор(и) : Шталь, Тетяна Валеріївна
Назва : Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарства : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 24.04.2012
Вихідні дані : Донецьк: [б. в.], 2012
Кільк.характеристики :38 с.
Колективи : Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Примітки : Бібліогр.: с. 32-36
УДК : 658.8 + 640.432
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегія--стратегічний ландшафт--модель--формування стратегії--підприємство--маркетинг--ресторанне господарство--ядро бізнесу--маркетингова стратегія--бюджетування--маркетингові витрати--оптимізація--стратегия--стратегический ландшафт--формирование стратегии--предприятия--ресторанное хозяйство--ядро бизнеса--маркетинговая стратегия--предприятие--бюджетирование--маркетинговые затраты--оптимизация--strategy--strategic landscape--model of formation--of strategy--of the enterprise--marketing--restaurant economy--business kermel--marketing strategy--budgeting of marketing--marketing expenses--optimization
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

3.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 631.1.027/Г 58
Автор(и) : Гоголь, Інна Анатоліївна
Назва : Формування маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 18.03.2014
Вихідні дані : Львів: [б. в.], 2014
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Львів. нац. аграр. ун-т
Примітки : Бібліогр.: с. 16-17
УДК : 631.1.027
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сільськогосподарські підприємства--маркетинг--маркетингові витрати--маркетингова стратегія--маркетингова діяльність--маркетингова служба--управління--сільськогосподарська продукція--сельскохозяйственные предприятия--маркетинговые расходы--маркетинговая стратегия--маркетинговая деятельность--маркетинговая служба--управление--сельскохозяйственная продукция--agricultural enterprises--marketing--marketing cost--marketing strategy--marketing activity--marketing services--management--agricultural products
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

4.
Форма документа :
Шифр видання : 657/В 30
Автор(и) : Верзілова, Ганна Романівна
Назва : Бухгалтерський облік та аудит маркетингової діяльності торговельних підприємств : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 01.10.2020
Вихідні дані : Харків: [б. в.], 2020
Кільк.характеристики :24 с
Колективи : Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Примітки : Бібліогр.: с. 19-21
УДК : 657 + 658.81
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бухгалтерський облік --маркетингова діяльність--маркетингові витрати--маркетингові активи--інформаційна система --аудит--методика аудиту --бухгалтерский учет--маркетинговая деятельность--маркетинговые расходы--информационная система--методика аудита--accounting--marketing activity--marketing expenses--assets--accounting information system--audit--audit methods
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію

Знайти схожі

5.
Форма документа :
Шифр видання : 657/В 30
Автор(и) : Верзілова, Ганна Романівна
Назва : Бухгалтерський облік та аудит маркетингової діяльності торговельних підприємств : дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Економічні науки : захищена 01.10.2020
Вихідні дані : Харків: [б. в.], 2020
Кільк.характеристики :250 с
Колективи : Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Примітки : Бібліогр.: с. 11-13, 197-218. - Додатки: с. 219-250
УДК : 657 + 658.81
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бухгалтерський облік --маркетингова діяльність--маркетингові витрати--маркетингові активи--інформаційна система --аудит--методика аудиту --бухгалтерский учет--маркетинговая деятельность--маркетинговые расходы--информационная система--методика аудита--accounting--marketing activity--marketing expenses--assets--accounting information system--audit--audit methods
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію

Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ