Головна
Сайт Наукової бібліотеки
Спрощений режим
Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
Наукова бібліотека ДБТУ
Бази даних
Дисертації та автореферати дисертацій - результати пошуку
Вид пошуку
Електронний каталог книг
Електронний каталог статей
Праці науковців
Дисертації та автореферати дисертацій
Охоронні документи
Рідкісні та цінні видання
Видання Springer Link
Краєзнавча база «Харків»
Бібліотечна справа
Інтернет-ресурси
Зона пошуку
Ключові слова (повнотекстовий пошук)
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=маркетингові витрати<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Боровик Т. В. Розвиток маркетингової діяльності плодоовочевих господарств на ринку органічної продукції/Т. В. Боровик ; наук. кер. В. В. Писаренко. - 2009
>
2.
Шталь Т. В. Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарства/Т. В. Шталь. - 2012
>
3.
Гоголь І. А. Формування маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств/І. А. Гоголь. - 2014
>
4.
Верзілова Г. Р. Бухгалтерський облік та аудит маркетингової діяльності торговельних підприємств/Г. Р. Верзілова ; наук. кер. Г. Л. Чміль. - 2020
>
5.
Верзілова Г. Р. Бухгалтерський облік та аудит маркетингової діяльності торговельних підприємств/Г. Р. Верзілова ; наук. кер. Г. Л. Чміль. - 2020
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
Статистика звернень
© Асоціація ЕБНІТ