Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Дисертації та автореферати дисертацій - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=комплекс маркетингу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 631.1.027/Д 21
Автор(и) : Дашевська, Ніна Сергіївна
Назва : Розвиток маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств на ринку продукції тваринництва : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 22.10.2015
Вихідні дані : Полтава: [б. в.], 2015
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Полтав. держ. аграр. акад.
Примітки : Бібліогр.: с. 17-18
УДК : 631.1.027 + 338.439.5 + 637
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність--комплекс маркетингу--ринок --маркетинг --продукція тваринництва--комунікаційна політика --підприємства--маркетинговая деятельность--комплекс маркетинга--рынок--продукция животноводства--коммуникационная политика--предприятия
Примірники : всього : Б.п. №3(2), Б.п. №6(1)
Вільні : Б.п. №3(2), Б.п. №6(1)
Знайти схожі

2.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 631.1.027/Я 96
Автор(и) : Яшина, Ірина Михайлівна
Назва : Управління сільськогосподарськими підприємствами малого бізнесу на засадах маркетингу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 04.11.2016
Вихідні дані : Біла Церква: [б. в.], 2016
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Білоцерків. нац. аграр. ун-т
Примітки : Бібліогр.: с. 16-17
УДК : 631.1.027
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сільськогосподарське мале підприємство--малий бізнес--стратегії диференціації--організація маркетингу--комплекс маркетингу--сельскохозяйственное малое предприятие--малый бизнес--стратегии дифференциации--организация маркетинга--комплекс маркетинга
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

3.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 631.1.027/Г 75
Автор(и) : Грабко, Наталя Олександрівна
Назва : Удосконалення маркетингової діяльності підприємств з виробництва та переробки молока : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (економіка сільського господарства і АПК) : захищена 17.04.2009
Вихідні дані : Миколаїв: [б. в.], 2009
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Миколаїв. держ. аграр. ун-т
Примітки : Бібліогр.: с. 16-17
УДК : 631.1.027 + 637.13
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність--комплекс маркетингу--ринок молока--молокопродуктовий підкомплекс--попит--пропозиція--підприємство--контролінг--вертикальна система--маркетингова система--компромісний план--субоптимальний план--маркетинговая деятельность--комплекс маркетинга--рынок молока--молокопродуктовый подкомплекс--спрос--предложение--предприятие--контроллинг--вертикальная система--маркетинговая система--компромиссный план--субоптимальный план--the marketing activity--complex of marketing--milk market--milk production subcomplex--demand--offer--enterprise--controlling--the vertical marketing--system--the compromise suboptimal--plan
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

4.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 631.1.027/С 79
Автор(и) : Степенко, Олексій Вікторович
Назва : Управління маркетинговою діяльністю в сільськогосподарських підприємствах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 14.04.2011
Вихідні дані : Київ: [б. в.], 2011
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України
Примітки : Бібліогр.: с. 16
УДК : 631.1.027 + 005.3
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління--маркетингова діяльність--сільськогосподарське підприємство--комплекс маркетингу--планування--організація--маркетингове середовище--відділ маркетингу--управление--маркетинговая деятельность--сельскохозяйственное предприятие--комплекс маркетинга--планирование--организация--маркетинговая среда--отдел маркетинга--management--of marketing activity--the agricultural enterprise--a marketing complex --the planning --the organisation--the marketing --environment--marketing department
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

5.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.21/Г 95
Автор(и) : Гуржій, Наталія Миколаївна
Назва : Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 09.04.2013
Вихідні дані : Донецьк: [б. в.], 2013
Кільк.характеристики :40 с.
Колективи : Донецьк. нац. ун-т економіки і торгівлі
Примітки : Бібліогр.: с. 33-37
УДК : 005.21 + 339.138
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічний маркетинг--архітектура управління--маркетингова система --система спостережень--стратегічний аналіз --бенчмаркінг--комплекс маркетингу--ризик-менеджмент--конкурентний маркетинг--маркетинговий набір--стратегічний набір--стратегічна стійкість--маркетингова стійкість--стратегический маркетинг--архитектура управления--маркетинговая система --система наблюдений--стратегический анализ --бенчмаркинг--комплекс маркетинга--риск-менеджмент--конкурентный маркетинг--маркетинговый набор--стратегический набор--стратегическая устойчивость--маркетинговая устойчивость--strategic marketing--the architecture management--marketing system--survey system--strategic analysis--benchmarking--marketing complex--risk management--competitive marketing--marketing set--strategic set--strategic sustainability--marketing sustainability
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

6.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.014.54/Х 76
Автор(и) : Хоменко, Олег Миколайович
Назва : Маркетингове забезпечення діяльності аграрних ВНЗ на ринку освітніх послуг : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 27.05.2014
Вихідні дані : Біла Церква: [б. в.], 2014
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Білоцерків. нац. аграр. ун-т
Примітки : Бібліогр.: с. 17-18
УДК : 378.014.54 + 339.138
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня послуга--вищий навчальний заклад--комплекс маркетингу--позиціювання--попит--пропозиція--конкурентоспроможність--образовательная услуга--высшее учебное заведение--комплекс маркетинга--спрос--предложение--позиционирование--конкурентоспособность--educational service--higher educational establishment--marketing complex--positioning--demand--supply--competitiveness
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

7.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 631.1.027/Ч-52
Автор(и) : Четверик, Олена Вікторівна
Назва : Маркетинг продукції підприємств цукрової галузі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 22.04.2016
Вихідні дані : Київ: [б. в.], 2016
Кільк.характеристики :24 с.
Колективи : Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України
Примітки : Бібліогр.: с. 19-20
УДК : 631.1.027 + 664.1
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--комплекс маркетингу--підприємства--цукрова галузь--ціна--люди--апробація--цукор--побічна продукція--комплекс маркетинга--предприятия--сахарная отрасль--цена--апробация--сахар--побочная продукция--marketing--marketing-mix--enterprises of sugar industry--price--people--probe--sugar--by-products
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

8.
Форма документа :
Шифр видання : 339.37/Н 65
Автор(и) : Нікульча, Валентин Анатолійович
Назва : Мотивування покупців підприємствами роздрібної торгівлі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 20.05.2016
Вихідні дані : Київ: [б. в.], 2016
Кільк.характеристики :24 с.
Колективи : Київ. нац. торгов.-екон. ун-т
Примітки : Бібліогр.: с. 18-22
УДК : 339.37 + 339.138 + 005.13
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг взаємовідносин--мотив--мотивація--мотивування--споживач--поведінка споживача--комплекс маркетингу--роздрібна торгівля--збалансована система--система показників--показники "нортона-каплана"--grm--маркетинг взаимоотношений--мотивация--мотивирование--потребитель--поведение потребителя--комплекс маркетинга--розничная торговля--сбалансированная система--система показателей--показатели "нортона-каплана"--grm--relationship marketing--motive--motivation--motivating--consumer--consumer behavior--marketing mix--retailing--balanced scorecard--scorecard "norton-kaplan"--grm
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

9.
Форма документа :
Шифр видання : 378.014.54/Ж 46
Автор(и) : Жегус, Олена Валентинівна
Назва : Формування системи маркетингу закладів вищої освіти : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 17.04.2019
Вихідні дані : Харків: [б. в.], 2019
Кільк.характеристики :40 с
Колективи : Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Примітки : Бібліогр.: с. 30-36
УДК : 378.014.54 + 658.8 + 339.138
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній продукт --ринок --маркетинг --продукти вищої освіти--концепція маркетингу--холістичий маркетинг--система маркетингу--заклади вищої освіти--комплекс маркетингу--ключові стейкхолдери--образовательный продукт--рынок --продукты высшего образования--концепція маркетингу--холистический маркетинг--система маркетинга--заведения высшего образования--комплекс маркетинга--ключевые стейкхолдеры--educational product--market of products --products of higher education--marketing in the field--concept of marketing--holistic marketing--marketing system--system of institutions --marketing-mix--key stakeholders
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію

Знайти схожі

10.
Форма документа :
Шифр видання : 378.014.54/Ж 46
Автор(и) : Жегус, Олена Валентинівна
Назва : Формування системи маркетингу закладів вищої освіти : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Економічні науки : захищена 17.04.2019
Вихідні дані : Харків: [б. в.], 2019
Кільк.характеристики :689 с
Колективи : Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Примітки : Бібліогр.: с. 14-23, 496-552. - Додатки: с. 553-689
УДК : 378.014.54 + 658.8 + 339.138
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній продукт --ринок --маркетинг --продукти вищої освіти--концепція маркетингу--холістичий маркетинг--система маркетингу--заклади вищої освіти--комплекс маркетингу--ключові стейкхолдери--образовательный продукт--рынок --продукты высшего образования--концепція маркетингу--холистический маркетинг--система маркетинга--заведения высшего образования--комплекс маркетинга--ключевые стейкхолдеры--educational product--market of products --products of higher education--marketing in the field--concept of marketing--holistic marketing--marketing system--system of institutions --marketing-mix--key stakeholders
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію

Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ