Головна
Сайт Наукової бібліотеки
Спрощений режим
Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
Наукова бібліотека ДБТУ
Бази даних
Дисертації та автореферати дисертацій - результати пошуку
Вид пошуку
Електронний каталог книг
Електронний каталог статей
Праці науковців
Дисертації та автореферати дисертацій
Охоронні документи
Рідкісні та цінні видання
Видання Springer Link
Краєзнавча база «Харків»
Бібліотечна справа
Інтернет-ресурси
Зона пошуку
Ключові слова (повнотекстовий пошук)
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
((<.>A=Жегус, Олена Валентинівна$<.>)+(<.>A=Жегус, О. В. $<.>)+(<.>A=Жегус, Елена$<.>)+(<.>A=Жегус, Е.$<.>)+(<.>A=Zhehus, Olena$<.>)+(<.>A=Zhegus, O. V.$<.>)+)
Подробнее об авторах:
Жегус Олена Валентинівна
Жегус Олена Валентинівна
Жегус Олена Валентинівна
Жегус Олена Валентинівна
Жегус Олена Валентинівна
Жегус Олена Валентинівна
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339.37/Ж 46
Автор(и)
:
Жегус, Олена Валентинівна
Назва
: Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики в підприємствах роздрібної торгівлі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.07.05 Економіка торгівлі та послуг : захищена 06.06.2006
Вихідні дані
: Харків: [б. в.], 2006
Кільк.характеристики
:19 с.
Колективи
: Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Примітки
: Бібліогр.: с. 16-17
УДК
: 339.37 + 338.53
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): ціна--цінова політика--принципи--фактори ціноутворення--торговельна надбавка--цінова чутливість--споживачі--інтегральна модель--цена--ценовая политика--принципы--факторы ценообразования--торговая надбавка--ценовая чувствительность--потребители--интегральная модель--price--price policy--principles--pricing factors--trade mark-up--price sensivity--consumers--integral model
Примірники
:Б.п. №3(1)
Вільні
: Б.п. №3(1)
Знайти схожі
>
2.
Форма документа
:
Шифр видання
: 378.014.54/Ж 46
Автор(и)
:
Жегус, Олена Валентинівна
Назва
: Формування системи маркетингу закладів вищої освіти : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 17.04.2019
Вихідні дані
: Харків: [б. в.], 2019
Кільк.характеристики
:40 с
Колективи
: Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Примітки
: Бібліогр.: с. 30-36
УДК
: 378.014.54 + 658.8 + 339.138
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): освітній продукт --ринок --маркетинг --продукти вищої освіти--концепція маркетингу--холістичий маркетинг--система маркетингу--заклади вищої освіти--комплекс маркетингу--ключові стейкхолдери--образовательный продукт--рынок --продукты высшего образования--концепція маркетингу--холистический маркетинг--система маркетинга--заведения высшего образования--комплекс маркетинга--ключевые стейкхолдеры--educational product--market of products --products of higher education--marketing in the field--concept of marketing--holistic marketing--marketing system--system of institutions --marketing-mix--key stakeholders
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію
Знайти схожі
>
3.
Форма документа
:
Шифр видання
: 378.014.54/Ж 46
Автор(и)
:
Жегус, Олена Валентинівна
Назва
: Формування системи маркетингу закладів вищої освіти : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Економічні науки : захищена 17.04.2019
Вихідні дані
: Харків: [б. в.], 2019
Кільк.характеристики
:689 с
Колективи
: Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Примітки
: Бібліогр.: с. 14-23, 496-552. - Додатки: с. 553-689
УДК
: 378.014.54 + 658.8 + 339.138
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): освітній продукт --ринок --маркетинг --продукти вищої освіти--концепція маркетингу--холістичий маркетинг--система маркетингу--заклади вищої освіти--комплекс маркетингу--ключові стейкхолдери--образовательный продукт--рынок --продукты высшего образования--концепція маркетингу--холистический маркетинг--система маркетинга--заведения высшего образования--комплекс маркетинга--ключевые стейкхолдеры--educational product--market of products --products of higher education--marketing in the field--concept of marketing--holistic marketing--marketing system--system of institutions --marketing-mix--key stakeholders
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
Статистика звернень
© Асоціація ЕБНІТ