Головна Сайт Наукової бібліотеки Спрощений режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Дисертації та автореферати дисертацій - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: ((<.>A=Жегус, Олена Валентинівна$<.>)+(<.>A=Жегус, О. В. $<.>)+(<.>A=Жегус, Елена$<.>)+(<.>A=Жегус, Е.$<.>)+(<.>A=Zhehus, Olena$<.>)+(<.>A=Zhegus, O. V.$<.>)+)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.37/Ж 46
Автор(и) : Жегус, Олена Валентинівна
Назва : Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики в підприємствах роздрібної торгівлі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.07.05 Економіка торгівлі та послуг : захищена 06.06.2006
Вихідні дані : Харків: [б. в.], 2006
Кільк.характеристики :19 с.
Колективи : Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Примітки : Бібліогр.: с. 16-17
УДК : 339.37 + 338.53
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціна--цінова політика--принципи--фактори ціноутворення--торговельна надбавка--цінова чутливість--споживачі--інтегральна модель--цена--ценовая политика--принципы--факторы ценообразования--торговая надбавка--ценовая чувствительность--потребители--интегральная модель--price--price policy--principles--pricing factors--trade mark-up--price sensivity--consumers--integral model
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)
Знайти схожі

2.
Форма документа :
Шифр видання : 378.014.54/Ж 46
Автор(и) : Жегус, Олена Валентинівна
Назва : Формування системи маркетингу закладів вищої освіти : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 17.04.2019
Вихідні дані : Харків: [б. в.], 2019
Кільк.характеристики :40 с
Колективи : Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Примітки : Бібліогр.: с. 30-36
УДК : 378.014.54 + 658.8 + 339.138
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній продукт --ринок --маркетинг --продукти вищої освіти--концепція маркетингу--холістичий маркетинг--система маркетингу--заклади вищої освіти--комплекс маркетингу--ключові стейкхолдери--образовательный продукт--рынок --продукты высшего образования--концепція маркетингу--холистический маркетинг--система маркетинга--заведения высшего образования--комплекс маркетинга--ключевые стейкхолдеры--educational product--market of products --products of higher education--marketing in the field--concept of marketing--holistic marketing--marketing system--system of institutions --marketing-mix--key stakeholders
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію

Знайти схожі

3.
Форма документа :
Шифр видання : 378.014.54/Ж 46
Автор(и) : Жегус, Олена Валентинівна
Назва : Формування системи маркетингу закладів вищої освіти : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Економічні науки : захищена 17.04.2019
Вихідні дані : Харків: [б. в.], 2019
Кільк.характеристики :689 с
Колективи : Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Примітки : Бібліогр.: с. 14-23, 496-552. - Додатки: с. 553-689
УДК : 378.014.54 + 658.8 + 339.138
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній продукт --ринок --маркетинг --продукти вищої освіти--концепція маркетингу--холістичий маркетинг--система маркетингу--заклади вищої освіти--комплекс маркетингу--ключові стейкхолдери--образовательный продукт--рынок --продукты высшего образования--концепція маркетингу--холистический маркетинг--система маркетинга--заведения высшего образования--комплекс маркетинга--ключевые стейкхолдеры--educational product--market of products --products of higher education--marketing in the field--concept of marketing--holistic marketing--marketing system--system of institutions --marketing-mix--key stakeholders
Є електронна версія видання
Для доступу пройдіть авторизацію

Знайти схожі

© Асоціація ЕБНІТ