Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24/К 73 Брайль і Мун
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Основы маркетинга
Паралельн. назви :Marketing Essentials
Вихідні дані : СПб.: Коpуна : Литера Плюс, 1994
Кільк.характеристики :698 с.
Примітки : Библиогр.: с. 670-685. - Предм. указ.: с. 688-694
ISBN, Ціна 5-87672-003-8:
ББК : 65.050.24
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление--управління--исследования--дослідження--информация--інформація--маркетинговая среда--маркетингове середовище--потребительские рынки--споживчі ринки--покупательское поведение--купівельна поведінка--рынок предприятий--ринок підприємств--сегментирование--сегментування--разработка товаров--розробка товарів--установление цен--встановлення цін--ценообразование--ціноутворення--продвижение товаров--просування товарів--планирование--планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--контроль--контроль--услуги--послуги
Примірники : всього : Б.п. №3(3), Б.п. №1(2), Б.п. №4(1)
Вільні : Б.п. №3(2), Б.п. №1(2), Б.п. №4(1)
Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер. с англ.\
Пенькова Е. М. \общая ред.\