Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 65.050.24/К 73 Брайль і Мун Автор(и) : Котлер, Филип Назва : Основы маркетинга Паралельн. назви :Marketing Essentials Вихідні дані : СПб.: Коpуна : Литера Плюс, 1994 Кільк.характеристики :698 с. Примітки : Библиогр.: с. 670-685. - Предм. указ.: с. 688-694 ISBN, Ціна 5-87672-003-8: ББК : 65.050.24 Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление--управління--исследования--дослідження--информация--інформація--маркетинговая среда--маркетингове середовище--потребительские рынки--споживчі ринки--покупательское поведение--купівельна поведінка--рынок предприятий--ринок підприємств--сегментирование--сегментування--разработка товаров--розробка товарів--установление цен--встановлення цін--ценообразование--ціноутворення--продвижение товаров--просування товарів--планирование--планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--контроль--контроль--услуги--послуги Примірники : всього : Б.п. №3(3), Б.п. №1(2), Б.п. №4(1) Вільні : Б.п. №3(2), Б.п. №1(2), Б.п. №4(1) Дод.точки доступу: Бобров, В. Б. \пер. с англ.\ Пенькова Е. М. \общая ред.\ |