Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 65.050.24я73/Я 22 Автор(и) : Яворська Т. І. Назва : Маркетинг та ціновий моніторинг в кооперації : курс лекцій для студ. вищ. аграр. закл. освіти Вихідні дані : Київ: Аграр. освіта, 2000 Кільк.характеристики :89 с. Серія: Науково-методичний центр аграрної освiти Примітки : Библиогр.: с. 89 : ББК : 65.050.24я73 Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--маркетингові стратегії--маркетинговые стратегии--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--державне регулювання--государственное регулирование--ціноутворення--ценообразование--комунікації--коммуникации Примірники :Б.п. №3(1) Вільні : Б.п. №3(1) |