Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.050.24я73/Я 22
Автор(и) : Яворська Т. І.
Назва : Маркетинг та ціновий моніторинг в кооперації : курс лекцій для студ. вищ. аграр. закл. освіти
Вихідні дані : Київ: Аграр. освіта, 2000
Кільк.характеристики :89 с.
Серія: Науково-методичний центр аграрної освiти
Примітки : Библиогр.: с. 89 :
ББК : 65.050.24я73
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--маркетингові стратегії--маркетинговые стратегии--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--державне регулювання--государственное регулирование--ціноутворення--ценообразование--комунікації--коммуникации
Примірники :Б.п. №3(1)
Вільні : Б.п. №3(1)