Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 65.012.1/Р 76 Автор(и) : Росс, Мерилин, Росс, Том Назва : Большие идеи для малого бизнеса Вихідні дані : M.: Агентство "ФАИР" ", 1996 Кільк.характеристики :303 с. Серія: Настольная книга бизнесмена ISBN, Ціна 5-88641-053-8: ББК : 65.012.1 Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегии маркетинга--стратегії маркетинга--реклама--реклама--имидж--імідж--продажи--продажі--популярность--популярність--спрос--попит--обслуживание--обслуговування--мотивация--мотивація--план маркетинга--план маркетингу Примірники : всього : Б.п. №1(1), Б.п. №3(1), Б.п. №4(1) Вільні : Б.п. №1(1), Б.п. №3(1), Б.п. №4(1) Дод.точки доступу: Росс, Том |