65.050.24
К 73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [Текст] = Marketing Essentials / Ф. Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. Пеньковой Е. М. - СПб. : Коpуна : Литера Плюс, 1994. - 698 с. - Библиогр.: с. 670-685. - ISBN 5-87672-003-8
Предм. указ.: с. 688-694
ББК 65.050.24

Кл.слова (ненормовані):
управление -- управління -- исследования -- дослідження -- информация -- інформація -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- потребительские рынки -- споживчі ринки -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- рынок предприятий -- ринок підприємств -- сегментирование -- сегментування -- разработка товаров -- розробка товарів -- установление цен -- встановлення цін -- ценообразование -- ціноутворення -- продвижение товаров -- просування товарів -- планирование -- планування -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- контроль -- контроль -- услуги -- послуги
Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер. с англ.\
Пенькова Е. М. \общая ред.\
Бібліотечний пунктВільніВсього екземплярів
Абонемент б. п. №1 (пр. Московський, 45)22
Абонемент і читальний зал б. п. №3 (вул. Алчевських, 44)23
Абонемент б. п. №4 (вул. Різдвяна, 19)11