С 83 Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Я. С. Ларіна [та ін.]. - Хеpсон : Олдi-плюс, 2019. - 364 с. : рис., табл. - Бібліогр. наприкінці розд. - ISBN 978-966-289-296-3 Зміст: Сутність і сфера стратегічного маркетингу Структура системи стратегічного маркетингу. Аналіз маркетингового середовища Стратегічна сегментація ринку Маркетингові стратегії диференціації та позиціонування товару та ринку Маркетингові стратегії зростання Управління портфелем бізнесу у стратегічному маркетингу Визначення конкурентних переваг підприємства на ринку Маркетингові конкурентні стратегії Функціональні маркетингові стратегії (у межах маркетинг-мікс) Процес формування й реалізації стратегії підприємства Стратегія маркетингу в епоху постмодернізму: культурний контекст
Кл.слова (ненормовані): STR-маркетинг -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- позіціонування -- позиционирование -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговые конкурентные стратегии -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегії розподілу -- стратегии распределения -- маркетинг взаємовідносин -- маркетинг взаимоотношений -- комунікації з клієнтами -- коммуникации с клиентами Дод.точки доступу: Ларіна, Ярослава Степанівна Бабічева, Олена Іванівна Романова, Лідія Василівна Антофій, Наталія Миколаївна
|