М 27 Маркетинг [Текст] : метод. рек. та завдання щодо викон. самост. роботи для студ. ден. та заоч. форм навч. рівня вищ. освіти "бакалавр" спец.: 133 "Галузеве машинобудування", 181 "Харчові технології" / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад.: В. В. Антощенкова, С. Є. Ткаченко, Ю. М. Кравченко. - Харків : ХНТУСГ, 2018. - 41 с. - Бібліогр.: с. 41
Кл.слова (ненормовані): маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- статистика маркетингу -- статистика маркетинга -- ринкова сегментація -- рыночная сегментация -- принципи сегментації -- принципы сегментации -- товар -- виробництво -- производство -- споживачі -- потребители -- асортимент -- ассортимент -- продаж -- продажа -- атрибутика товарів -- атрибутика товаров -- цінова політика -- ценовая политика -- товаророзподіл -- товарораспределение Дод.точки доступу: Антощенкова, Віталіна Володимирівна \авт.-уклад.\ Ткаченко, Світлана Євгенівна \авт.-уклад.\ Кравченко, Юлія Миколаївна \авт.-уклад.\ Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
|