Форма документа :
Шифр видання : 378.014.54/Ж 46
Автор(и) : Жегус, Олена Валентинівна
Назва : Формування системи маркетингу закладів вищої освіти : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Економічні науки : захищена 17.04.2019
Вихідні дані : Харків: [б. в.], 2019
Кільк.характеристики :689 с
Колективи : Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
Примітки : Бібліогр.: с. 14-23, 496-552. - Додатки: с. 553-689
УДК : 378.014.54 + 658.8 + 339.138
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній продукт --ринок --маркетинг --продукти вищої освіти--концепція маркетингу--холістичий маркетинг--система маркетингу--заклади вищої освіти--комплекс маркетингу--ключові стейкхолдери--образовательный продукт--рынок --продукты высшего образования--концепція маркетингу--холистический маркетинг--система маркетинга--заведения высшего образования--комплекс маркетинга--ключевые стейкхолдеры--educational product--market of products --products of higher education--marketing in the field--concept of marketing--holistic marketing--marketing system--system of institutions --marketing-mix--key stakeholders

Дод.точки доступу:
Савицька, Наталія Леонідівна \наук. конс.\
Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі