Ж 46 Жегус, Олена Валентинівна. Формування системи маркетингу закладів вищої освіти [Електронний ресурс] : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Економічні науки : захищена 17.04.2019 / О. В. Жегус ; наук. конс. Н. Л. Савицька ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : [б. в.], 2019. - 689 с. - Бібліогр.: с. 14-23, 496-552 Додатки: с. 553-689
Кл.слова (ненормовані): освітній продукт -- ринок -- маркетинг -- продукти вищої освіти -- концепція маркетингу -- холістичий маркетинг -- система маркетингу -- заклади вищої освіти -- комплекс маркетингу -- ключові стейкхолдери -- образовательный продукт -- рынок -- продукты высшего образования -- концепція маркетингу -- холистический маркетинг -- система маркетинга -- заведения высшего образования -- комплекс маркетинга -- ключевые стейкхолдеры -- educational product -- market of products -- products of higher education -- marketing in the field -- concept of marketing -- holistic marketing -- marketing system -- system of institutions -- marketing-mix -- key stakeholders Є електронна версія видання Для доступу пройдіть авторизацію Дод.точки доступу: Савицька, Наталія Леонідівна \наук. конс.\ Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі |