М 26 Маркова, Ольга Валеріївна. Формування маркетингової конкурентної стратегії аграрних підприємств на плодоовочевому ринку [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) : захищена 13.01.2011 / О . В. Маркова ; наук. кер. В. В. Писаренко ; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. - Харків : [б. в.], 2011. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17
Кл.слова (ненормовані): маркетингова стратегія -- маркетингова конкурентна стратегія -- конкурентна перевага -- ключові фактори успіху -- ефективність виробництва -- плодоовочевий ринок -- маркетинговая стратегия -- маркетинговая конкурентная стратегия -- конкурентное преимущество -- ключевые факторы успеха -- эффективность производства -- плодоовощной рынок -- marketing strategy -- marketing competition strategy -- competitive edge -- key factors of success -- efficiency of production -- fruit market -- vegetable market Дод.точки доступу: Писаренко, Володимир Вікторович \наук. кер.\ Харків. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва
|