П 34 Писаренко, Володимир Вікторович. Маркетинг овочевої продукції (теоретичні та практичні аспекти) [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : за спец. 08.00.03 Економіка та управління національним господарством : захищена 12.04.2011 / В. В. Писаренко ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки". - Київ : [б. в.], 2011. - 34 с.
Кл.слова (ненормовані): аграрний сектор -- інформаційне забезпечення -- продуктова політика -- ціноутворення -- логістичне управління -- управління перевезеннями -- розподільний центр -- аграрный сектор -- информационное обеспечение -- продуктовая политика -- ценообразование -- логистическое управление -- управление перевозками -- распределительный центр Дод.точки доступу: Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки"
|